viernes, 21 de noviembre de 2014

OS MEUS COMENZOS...




Eu son María Cristina de Habsburgo-Lorena,apodada coma <<DOÑA VIRTUDES>> nacín un glorioso 21 de julio de 1858 nunha cidade da República Checa, e por desgracia para a miña vida falecín en febreiro de 1929 na capital española de Madrid.
ZIDLOCHOVICE(REPÚBLICA CHECA)



Dende o meu nacemento fun Archiduquesa de Austria, princesa real e princesa imperial húngara. Con  sólo 12 anos falaba á perfección italiano, inglés e francés, ademáis da súa lingua alemana, tíña coñecementos de español. Cursou ademáis estudos de Filosofía, Economía e Ciencias Políticas na Universidade.


Pasei a miña infancia entre Bohemia e a corte de Viena levando unha vida discreta, en segundo plano duna corte que era sen dúbida unha das máis glamurosas da Europa do momento.Tentei sempre compensar a miña relativa falta de atractivo físico, non era fea, pero tampouco destacaba, coma miña nai , polo contrario, recibín unha esmerada educación. Tocaba varios instrumentos musicales ,falaba varios idiomas e poseía vastos coñecementos de historia e literatura. Por vía materna gardaba parentesco coas familias reaís española 
e austríaca.

En 1876 o emperador Francisco José a invistió coa dignidade de Abadesa del Capítulo de las Canónicas do convento teresiano de Damas do Alcázar, establecido no castelo de Kradschin (Praga). O título, sen votos solemnes, conlevaba certos privilexios: dispoñía de duas carrozas de luxo e de dous palcos no Teatro Imperial.


Filla do Archiduque CarlosFernando de Austría e de Isabel archiduquesa de Austría-Estemódena.
Cheguei a España convertida coma :" Raiña María Cristina de Habsburgo-Lorena" ,a segunda esposa do Rey Alfonso XII.




velaquí un pequeno resumo da miña vida.

link segundo video 



http://es.wikipedia.org/wiki/Mar%C3%ADa_Cristina_de_Habsburgo-Lorena
http://www.rtve.es/alacarta/videos/mujeres-en-la-historia/mujeres-historia-maria-cristina-habsburgo-lorena-1858-1929/840455/
http://www.mujeresenlahistoria.com/2014/08/la-segunda-reina-maria-cristina-de.html
http://www.plusesmas.com/nostalgia/biografias/maria_cristina_de_habsburgo-lorena/



No hay comentarios:

Publicar un comentario